1 Aralık 2012 Cumartesi

kafama takılan 3 şey (2010)




Kafama Takılan 3 Şey


Bazen tavandan aldığım ilhamla bir şey düşünürüm. Bir iken, üç olur. Üç tane cevabı karmaşık olan soruyla kafayı yerim. 
Bazende yazarak kendime gelirim. Onlardan Bir Tanesi:





1)Bir düzen var hayatta, benim uymadığım.

   Hayatta bir düzen var benim uymadığım, daha doğrusu uyamadığım. Uymakta istemiyorum zaten. Çünkü bana ters geliyor, ya da bazı kişilerce ters etkilere sebep oluyor. Hayatta ki bu düzen, bozuluyor gibi. Benim düzenim bana yetemiyor sanki ! 

   



2)Bunca boş konuşan insan arasında, dilsiz olmak engel değil, Devrimdir! 


   Dünya o kadar küçük ki, içinde kendinden büyük olduğunu zanneden insanlarla dolu. Sırf bu yüzden Mars'ta, Ay'da orada burada yeni yaşam yerleri arıyorlar. Kimse demiyor ki " elimizdekinden olur muyuz ? " Biz İNSAN'lar  bize fazlasıyla yetecek bir yerde yaşamayı becerebilseydik, yeni yerler aramazdık. Ve... Ve Bunca boş konuşan insanlar arasında, susuyorsak; bilin ki sıra bize de gelecek.  

" Devrim yaratmak istiyorsan, her şeyi bil ve konuşma sırası sana gelene kadar bekle. Sen beklemeden bir başkası devrim yaratıyorsa bil ki yeterince öğrenmemiş sindir. " 
  U.K


3)Ben miyim kendime sahip çıkamayan ?


  Herkes kendine sahip çıktı da bir tek ben mi kaldım ?  Bazen diyorlar ki bana " kendine sahip çıkmayı bil. " . Dünya da bilinmeyen ve bilinmezlikten gelinenler arasında yer alıyor. Kesinlikle ! Peki, ben kendime sahip çıktım. Eee? Diğerleri ? Onlara ne oldu ? Bilinmezlikten gelirken kayıp mı oldular? Ben kendime sahip çıkamıyorum. İçim kaynıyor. Duramıyorum. Gözüm dursa, ağzım; ağzım dursa, düşüncelerim; düşüncelerim dursa; beynim durur. Ve sonuç olarak kendime sahip çıkarsam, güle güle Dünya !

Uğur KARADENİZ
(2010)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder