22 Haziran 2013 Cumartesi

Bazensizlikler

Resmin herhangi bir anlamı yok. Daha doğrusu
ne anlama geldiğini bile bilmiyorum.. 


Bazensizlik..
Bazensizlikler..

Eski bir yazımda Bazen kelimesinden Bazensizlik kelimesini (belkide hiçbir hakkım yokken) türetmeye çalışmıştım. Doğrumu yaptım bilmiyorum fakat, bunu yaptığım zaman farklı düşüncelere kapılabiliyorum. Bu düşüncelerin kategorisi ise Bazensizlik işte.

Şimdi bu kadar anlamsız ve boşa geçen birkaç cümleden gelelim asıl meseleye;

Biz, insanlar..
Bazen ile kurduğumuz cümleleri Zaten ile yok edebiliriz. Evet bunu yapabiliriz.




"Bazen hiçbir şey yapasım gelmiyor içimden..." gibi bir cümle kurarken;
"Zaten  hiçbir şey yapmadığımdan dolayı bir şey yapasım gelmiyormuş.." gibi cümlelerin ardı arkası kesilmez.

İşte bu yoğun soru trafiği ile bazen ve zaten ile yapılan trafik kazalarından dolayı çok kez düşüncelerimizde can ve umut kaybı oluşuyor.

Bazen ile cümleler kurarken Zatenleri karıştırmamak için, bazensizlikten kaçının..

Saçmalamak rahatlatır insanı..
uğur karadeniz

2 yorum :

  1. öyle yetiştirilmedik ki biz!ne düşünüyorsun yada ne söylemek istiyorsun yada ne hissediyorsun soruları olmazdı bizde...o yüzden zatenle bazen hep çarpışır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür yorumun için. :) Evet biz öyle yetiştirilmedik..

      Sil