28 Ocak 2014 Salı

geçenlerde hayatıma bir baktım..

geçenlerde hayatıma bir baktım;
birde ne göreyim;
biraz bilgisayar kodu,
biraz kahve,
biraz karadeniz,
biraz karamsarlık,
biraz kitap

işte böyle, böyleyim. biraz fazla düşünüp, fazla konuşuyorum. gerçi, düşündüklerimi pek fazla konuşmuyorum, onları genelde yazıyorum. daha da olmadı bir bilgisayarın içinde onları köleleştiriyorum. biraz kitap okuyup, kitaptan haz alıyorum..

bazende biraz;
kendimi görüyorum.
bir başkalarında, bir başkasında, bir filmde, film kitapta, bir fotoğrafta, kendimi kendimde görememek, daha doğrusu kendimi kendime yakıştıramamak, " ne oluyor lan ? " demekten başka bir şey olmuyor aslında.

uğur karadeniz

2 yorum :

  1. " ne oluyor lan ? " demekten başka bir şey olmuyor aslında.
    İşte tam olarak bu.Tespitin dibi. :)

    YanıtlaSil