20 Nisan 2014 Pazar

iki kitap; biri Tami Hoag, diğeri Thomas Perry

Uzun zaman önce aldığım iki kitap vardı. Biri Thomas Perry'nin Şeytani İntikam kitabı, diğer ise favorilerim arasından Tami Hoag'ın Ölümden Daha Derin kitabıydı. Şeytani İntikam'ı okudum ve ilk ters köşe oldum. :) Kitabın sonu gerçekten başarılıydı. Her ne kadar saçma olsada :)

O bitti ardından Ölümden Daha Derin'e başladım. Zaten favori yazarımdan bir kitap olduğu için okuması pek uzun sürmedi. :)

Şeytani İntikam;
Joe Carver ile Manco Kapak arasında geçen kısa süreli, yanlış alaşılmalı, silahlı, soygunlu, cesetli bir zaman aralığında anlatılmış güzel bir polisiye romanı. Kitabın sonu gerçekten çok iyi. =D

Kitabın arkasında ki;
"Saf ve katıksız eğlence..." Library Journal
yorumu gerçekten doğru. 





Ölümden Daha Derin;

Tami Hoag yeter aslında ama birkaç cümle kurmak isterim. 

New York Post'un da dediği gibi; "Polisiyenin Kraliçesi.". Üstüne ne denir bilmiyorum :)

Bu kitapta tahminim doğru çıktı. Katili yakaladım =D

1985, California da geçen; bence baş rolü Anne Navarre olan karakter ile biçimlendirilmiş, Dennis Farman ile yoğurulmuş, bir kaç tane ceset ve daha henüz olgunlaşmamış bir aşk hikayesi ile pişirmiş Tami Hoag.

Kitapta aslında Dennis Farman'ın babasının, daha doğrusu genelleme yapacak olursak; Şiddetin insanlara ne yapıp yapamayacaklarının bile farkında olmadan neler yaptıklarını anlatıyor. Her ne kadar kitaptaki birkaç karaktere bu yansıtılmamış olsa da, durum böyle.

Ölümden Daha Derin olan bence şiddet. Bilmiyorum. Belki de yazarın anlatmak istediği başka bir şey de olabilir. 

"Tami Hoag okumak her zaman cesaret ister." Kirkus Reviews

uğur karadeniz

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder