31 Mart 2013 Pazar

Yakuza Cinayeti - Paul Kemprecos

Bir kitap daha bitirdim. Bitirmez olaydım dediğim-iz kitaplardan bence. Kitabı okumaya başladım, birkaç sayfa cinayetten bahsedip, ton balıkçılığı hakkında bolca fikir veren, son sayfalarından önce katili bulan ve yaklaşık üç beş sayfa kadının hastanede neler yaptığını anlatan bir kitap. Yanlışım varsa lütfen söyleyiniz kitabı okuyanlar veya kitap hakkında bilgisi olanlar.. 

Kitabın birkaç satırında Türklerden bahsediliyor. Ancak iyi yönde olduğunu hiç zannetmiyorum. Kitap bende olsaydı o sayfaları alıntı yapmak isterdim. Kitap benim olmadığı için cümleleri tam olarak hatırlamıyorum. Hatırlamakta istemiyorum zaten..

Normalde cinayet, macera, polisiye ve gerilim kitapları okumayı seven bir insan olarak bu kitabı önermem gerekir. Ancak önermiyorum. Çok gereksiz bir kurgusu var bence. Emeğe saygı tabi ki. :) 

Biraz daha abartacak olursam, kitabı okuyup bitiren ton balığı avcılığı yapabilir. Japonlarla daha rahat nasıl el altından iş yürütülür anlayabilir, bence.. :) 

Kitabı tavsiye etmiyorum. :) Okuyanlardan da yorumlarını bekliyorum.. 

uğur karadeniz

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder