4 Mayıs 2013 Cumartesi

Bazen insanlar..

Bazen insanlar kendilerini bazensizlikte bulurlar.

Bazensizlik.
Benim uydurduğum ve her zaman farklı anlamlar katabildiğim birkaç harf birikintisi..

Bu anlamlardan bir tanesini açıklayacağım şimdi. Daha doğusu biraz saçmalayacağım..



Bazı insanlar düşünme yetilerini düşünecekleri yerdeler de kullanamazlar veya kullanmazlar. Bu aslında ruh halinin verdiği, beyinsel bir yorgunluktan ibaret. Beyin çalışmaktan yorulmuştur ve dinlenme ihtiyacını karşılayamamıştır. Bu yüzden beyinsel birkaç karışıklık ortaya çıkabilir. Aynen benim şuanda size anlatmaya çalıştığım kelimeler gibi.

Düşüncelerimizi nasıl kullanacağımızı bilmediğiniz için, bazen olamayız ve o "Bazen"lerle cümleler kuramayız. Anı "Bazen" ile yaşayamayız ve durup, Bazen şöyle olur, böyle yapılır gibi cümleler kurulmaz. Bazenle ilgili görülen geçmiş zaman, gelecek zaman, geniş zaman, duyulan geçmiş zamana ait cümleler de kuramayız. İşte ben buna "Bazensizlik" diyorum.

Bazen "Bazen" olmalıyız, bazense "Bazen"li düşünmeliyiz bana göre.
uğur karadeniz

2 yorum :

  1. Aferin sana bu yaşta böyle farklı yazılar yazmak ne güzel :) Sakın birileri beğenir mi acaba diye yazı yazma, sen yaz bir beğeneni çıkar ya da en kötü sen mutlu olursun..... Başarılar

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Beğenilmesi veya beğenilmemesi benim düşüncelerimi ifade etmemi engel teşkil etmiyor. :) Yorumunuz için tekrar teşekkürler..

    YanıtlaSil