8 Şubat 2015 Pazar

kurcalayanlar sorular

Aklımı kurcalayan sorular var benim. Soru değil belki sorun. Sorular değil belki sorunlarım var. Bilmiyorum ama elbet bir bilen vardır. Kurcaladıkça bozulur dedikleri lafını tam anlamıyla anlıyorum. Sorular aklımı kurcaladıkça.

Anlayın işte.

Sıkıntılar oluşuyor bazen. Bir tetikleme gerekiyor. Etki-tepki sürecine girip etkilenip, tepkilenemiyorum. Sorular büyük ve derin. Sorunlar küçük ve dipsiz. Kendimi bu boşluklardan çekip aldığımda ise nerede bulabileceğimi tahmin edemiyorum. Bir çok kombinasyon var. Kombinasyonun kombinasyonunu almak gibi. Sebepsizce.

Bir yerden sonra işler değişiyor. Soruların aklımı kurcalamaları yerine bende onları kurcalıyorum. Çivi çiviyi söker davası. Benim davam biraz farklı. Şunun gibi;
.."Dünyanın çivisi çıkmış. Eğer çivi çiviyi söküyorsa bu durumda dünya çivi mi oluyor ?"..
demeye benziyor.

Anlayın işte.

Aklımı kurcalayan sorulara cevap arayışlarımda da kayboluyorum  bazen. Durduğum yerde. Öyle ki bazı cevaplar soru olabiliyor. Nedenin nedenini nedenselleştirmek gibi.

Neyse sorular kurcalamaya devam etsin. Elbet ya çatlar ya da patlar ya da saklar.

uğur karadeniz

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder