19 Şubat 2015 Perşembe

Tami Hoag - Sır



Tami Hoag'ın kitaplarını okumaya devam ederken, bu kitabı da bitirmemek için çok uğraştım. Sadece sonu biraz garipti ama kurgusu ve seri olarak devam eden, bir önceki Ölümden Daha Derin kitabındaki karakterlerin huyunu, suyunu devam ettirmesi de cabası.
Güzel kitap. Fakat adı gibi içeriğinde de sır var gibi. Belki bir sonraki kitap olan Sakın Aşağıya Bakma kitabında bu etkiden, histen kurtulabilirim, bilmiyorum.

Kitaptaki karakterlerden Zahnder isimli matematik dehası karakterin eksik bir yönü var idi. Hikayeye bağlı olaraktan bir eksiklik yada ben öyle zannediyorum. Ta ki Marissa'nın katilinin de hikayeye çok iyi entegre edilmesi ve yakın arkadaşı olan Gina'nın bütün olayı aydınlatabilmesi. Hikaye budur.

Bir önceki kitaptan kalma baş karakter Anne ve Dennis arasında geçenler ise sanki biraz soğuk kalmış gibiydi. Yani iki ayrı olayı üçüncü bir olay varmış gibi gösterip aslında tek bir olay üzerinde birleştirme çabası oldukça güzel. Hoşuma gitti bu tarz :)

Dennis yine yapacağını yaptı. Vince ve diğer polis arkadaşları da oldukça iyi kurgulanmıştı.

Kitapta katil hakkında tahmin yürütmedim dersem yalan olur fakat sanki ara ara katil işte bu ama sona saklıyorum gibi bir hava vardı. :)

Eğer Tami Hoag'ın birkaç kitabını okuduysanız adını bile duyduysanız ve merak ediyorsanız bence okuyun. Kaybetmek yerine kazanırsınız. Okurken seri olarak okumaya özen gösterin. Yoksa eksik kalabiliyor.

Kitaptan birkaç alıntı;


uğur karadeniz

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder