27 Kasım 2012 Salı

yazarlığım tuttu, yazarmışcasına

Aslında sebepsiz tıkladım bloggerin o turuncu kalemine. Ne çıkacak altından bilmiyorum. İlham perisi arada kafama vurup kaçıyor. Dalga geçersine felsefik cümleler kurdurup, bir başkasını sevmekten aldığım hazzı hatırlatıyor bana. Ben bu cümleyi nasıl kurdum ? Farkında değilim. Dediğim gibi sebepsiz tıkladım, sanırım sebebim ve sebeplerim  bunlardan bir kaçı "sebepsizlik, amaçsızlık, saçmalama isteği..".


Şuanda biraz durup düşündüm aslında. Konuyu nereye bağlasam diye; "aşk olur" dedim yok sıkar biraz dedim. Sonra tekrar düşündüm. Ne düşündüğümü tam olarak hatırlamasam da şuanda kullandığım editör bana yukarıda ki yazdığım bir kaç kelimenin yalnış olduğunu gösterdi. Bu benim canımı acayip bir şekilde sıkıyor. Hangimiz daha iyi Türkçe biliyoruz bilmiyorum. 

Böyle yani. Saçmalamak bana göre çok kolay değil bir kupa dolusu, dudak paysız kahvem olmayınca. 

Şimdi geri dönüp okudum.  Ve burada bitirdim. Buraya kadar zahmet edip okuduysanız Teşekkürler :) 
uğur karadeniz 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder