13 Ekim 2012 Cumartesi

Sahip olduğum tek şey düşüncelerim benim !


Sahip olduğum tek şey düşüncelerim benim !





Sahip olduğum tek şey düşüncelerim benim! İstediğim gibi düşünebilirim. Fakat düşünce özgülüğümü kısıtlayan aile bireylerinden nefret ederim. Nefret!  Bazen de en iyi yaptığım şeydir; düşünmek ve düşündükçe nefret etmek. Nefret ederek düşünürsem eğer, başaramıyorum. Bilinmezlik ilkesi artı bir oldu sanırım.

          




  Birileri bana düşün dese, düşünemiyorum diyemiyorum. Çünkü o an o kadar çok soru, anı, akla gelmeyecek her şey aklımdan geçiyor. Hayatımın kısa bir fragmanı gibi… Saçmalıkta sınır tanımıyorum. Çünkü çok iyi düşündüğümü zannediyorum. Galiba, öyleyim, sanırım.

            Bazı konuları öyle noktalardan yakalıyorum ki, akla gelmez. Gelse de benim yakaladığım noktalar yoktur sizin aklınızda… Sanırım saçmalıyorum yine. Olsun…

“Düşünmek, ruhun kendi kendine konuşmasıdır”
Eflatun

Eflatun, tam da beni anlatmak istemişsin. Kendi kendime o kadar çok konuşurum ki, anlatamam. Kendi çapımda öyle bir dünyam var ki, eminim en iyi psikolog beni anlayamaz. Kabul ediyorum. Kişisel, fiziksel ve beyinsel sorunlarım var.

            Son sözüm şu dur ki," Sahip olduğum tek şey düşüncelerim benim !". Lütfen !


            uğur karadeniz (2011)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder